Fórum - podle data
Dobrý den, nemyslím si, že zde uvedené okolnosti jsou pravdivé. Nicméně bydlím nedaleko dotčeného území a souhlasím s výstavbou , tak jak je v současné době navržena.
Zde je několik důvodů. Bojím se nechávat děti procházet v okolí devastovaného území a nemyslím, že by případn obnova parku, či zeleně zabránila pobývání bezdomovcům.
V okolí není žádná občanská vybavenost..
A nakonec malou poznámku. Nejvíce proti tomuto brojí bývalí komunisté. A to mně stačí.
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za vyjádření podpory našemu snažení,v tomto případě však mají smysl pouze podpisy na papírové archy, připomínky musíme uplatnit tedy podat na magistrátu nejpozději 3.8.
U nas ve Starych Vokovicich je situace podobna: zelene plochy mezi zastavbou nedavno presli do soukromych rukou a stejne tak i kus Sarky na okraji Vokovic uz neni prirodni park ale soukromy pozemek.
Nemám okruh lidí, ktří by mohli podepsiovat archy, ale je mi líto, že nemohu podepsat elektronickou petici zde - už pro to, že se mi často stává, že nemám ani na kartridge k tisku.
Dalším "želízkem v ohni" je pak změna Z2500/00 - plánovaná výstavbe Multifunkčního operačního střediska Malovanka na místě u křižovatky Malovanka, kde má být zeleň. Informace o námitce a kde ji podepsat najdete na
www.sppzo.cz
Držím palce posledním zbytkům zeleně v okolí našich obydlí.
Ona ani ta slavná rychlodráha není zrovna výhra. Jako obyvatel Veleslavína jsem se několikrát účastnil besed na toto téma s PRAGEM, což je spolek, který to chce realizovat. První sranda - vlak má jet v podzemí jako metro od Dejvic po Veleslavín - náklady totožné s Metrem. Nám nejvíc ale vadil hluk - ten by byl mnohem vyšší než u normální stávající železnice. Zásadní problém ale který se skoro vždy vynechává je pro koho by to bylo, přesněji, jaká by byla cena jízdenky? Na rychlodráhu a to nám zdělili dotyční projektanti by totiž tramvajenka neplatila ani náhodou!!! A odhadovaná cena jak nám zdělili by byla cca 120Kč nejméně. Proto jsem jásal, že bude metro ale ejhle - akce Motol a bylo jasno. Jde o záměr aby se rychlodráha pro pár lidí na letišti stavěla! Původně přece měla na petřinách odbočovat na Ruzyň a Letoště, což mělo logiku.
Jako v poslední době vždy, pomník, ale jestli se to hodí k okolí nikoho nezajímá. To co vyhrálo je jedním slovem hnusné :-(
týýýý brďo, to je měňavka, skoro jako chobotnice nebožtíka Kaplického na Letné.... Se divím, že v podobném duchu nerekonstruovali naší slavnou radnici :-D
Zajímavá chybička, prostor není hektarový ale skoro šestihektarový. Nová stanice si podle posudku vyžádá, aby tento úsek byl na rozdíl od zbývající části zatunelované trati ražen (ne hlouben, rovněž je konstatováno, že nebude dostatečně vytížená, studie konstatuje, že v oblasti Veleslavína se podzemní voda nachází mnohem blíže pobrchu než se předpokládalo. Poměrně závažné je, že stanice Dlouhý lán jako jedniná dosud nebyla posouzena podle EIA (studie posouzení vlivu na životní prostředí k záměru modernizace trati Praha - Kladno tuším z konce roku 2008 poč. 2009) protože stanice byla na žádost MČ Praha 6 do záměru vložena dodatečně. Je tato stanice potřebná? Za současného stavu cca jeden km od další stanice vlaku Veleslavín, kousek od právě stavěné stanice metra Červený vrch a 5 minut od zastávky tramvaje?
Děkuji za váš náhled na věc, všechny argumenty, které uvádíte jsou zahrnuty v podaných připomínkách k celoměstsky významné změně územního plánu Z 2590 z r. 2008 a ve věcně shodných připomínkách ke konceptu územního plánu Prahy z r. 2009. Nejzávažnější je právě na závěr zmíněná skutečnost, že v těsném sousedství Strnadových zahrad se nachází zhruba 4ha brownfields. Proč se tedy mají zastavět i pozemky spadající do zemědělského půdního fondu s vodními zdroji a unikátním potokem v těsném sousedství školy? Během jednání s bývalým panem starostou(ODS)jsme se samozřejmě dozvěděli, že soukromý vlastník má právo naložit se svými pozemky jak uzná za vhodné, na zasedání zastupitelstva v r. 2007 byl pro změnu jediným argumentem neutěšený stav a bezdomovci. To je vše. Jelikož koncept územního plánu předpokládá přednostní zástavbu na brownfields jaksi automaticky a Strnadovy zahrady běží ve zrychleném řízení jako celoměstsky významná změna výsledkem má být zastavění veškerých volných ploch v oblasti.