10. září 2013 9.06 
						odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Bydlim na Dedine)			
 
			
			Prosim NE, zastavte / zastavme to !!!
Pro koho se toto planuje, komu to prospeje??? Lidem co bydli na  Dedine prodlouzeni tramvaje pod jejich okna urcite nijak nepomuze.
K huceni aut z Evropske i okruhu, vzdalenemu buraceni letadel, pribudou jeste hlusne tramvaje.
Nejhorsi ze vseho ale je presunuti bezdomovcu, ozralu i jinych delikventu kteri se srocuji kolem konecnych tramvaji se presune k tesne blizkosti sidliste plneho deti (skolky, skola).
Takoveto napady urcite vymysli nekdo kdo na Dedine nebydli a nezije !
Ddedina je obklicena 4-proudovou Evropskou, zeleznicni trati a mosty dalnicniho okruhu, ted ji jeste chcete prepulit tramvajovoou trati. PROSIM NE !			
			 
			
			13. října 2013 22.19 
						odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Vrták)			
 
			
			Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.			
			 
			
			
			Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím. 
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí. 
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.			
			 
			
			14. září 2013 12.03 
						odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Anna Matoušková)			
 
			
			Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.