Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - vložení příspěvku

odpověď na názor
RE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob
Zelené koleje jsou rozhodně lepší, než asfalt, Partyzánům zelený střed sluší a tráva tam je dobře (vč. akustického dopadu). Pojezd autobusů po kolejích by byl technicky racionálním řešením při zachování předchozího stavu. Hlavní problém - zúžení u Kulaťáku - resp. jeho nutnost - je nesprávně zdůvodňováno (praha6ztracitvar.cz). Směr Podbaba je skutečně hodně vytížený, ve špičce bývá plná Terronská, Koulova, Studentská u NTK a je pravděpodobné, že ucpání oblasti by mohlo posloužit jako argument pro další tunelování (pod Hanspaulkou, i finanční). A prognózy po dokončení Blanky hovoří o dalším nárůstu intenzity na JP i při případném KES. Při dokončení SOKP může téci JP až 35.000 aut denně, a to jednopruh stejně pojme těžko. Co se týče zeleně, ta dostává na P6 opravdu na frak, v tomto smyslu nejsou zelené koleje bohužel zas až tak spasitelné.
 * jméno
e-mail

Zadání e-mailu není povinné.
Pokud ho vložíte, můžete dostávat odpovědi na Váš příspěvek.
Na e-mail bude zaslána zpráva k potvrzení příspěvku.
 * kontrolní kód (opište jako číslo)
se dm čt y ři de v ět n ula 
 * téma příspěvku
 * text
zbývá 1024 znaků
pouze
prostý text,
odkazy vkládejte s http://