Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - podle data

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 467  1 - 467  >>> 
26. května 2013 21.40 odpovědětRE: Z cesty, jde pan stavitel! Praha 6 plánuje projekty, které h (Halka Dočekalová)
S tímto článkem souhlasím. Jsem nakloněna myšlence, že lidé, co rozhodují o developerských projektech, zajímá jen současnost a vůbec nehledí na další generace. Soudím podle většiny postavených nových projektů. Hezké a kvalitní domy se staví většinou soukromým osobám a jde to ale to není v zájmu našich zastupitelů o starostce už vůbec, za tu se stydím.
20. května 2013 9.09 odpovědětRE: PPF chce v Praze otevřít centrum moderní architektury (Martin Hynek)
Vyjádření pana mluvčího je vážně na facku. Tahkle nepřesná formulace nebo vlastně lež je prostě výsměchem všem co tam byli a i těm co jsou proti "medvědovi". Jinak díky za článek...
19. května 2013 10.02 odpovědětRE: RE: RE: Plán na výstavbu administrativního bloku v Praze-Bub (jiří gebert)
tak tedy ty Hradčana pane ,ty máme taky kvůli těm turistum?
18. května 2013 23.31 odpovědětRE: RE: Plán na výstavbu administrativního bloku v Praze-Bubenči (Loun)
Ať už ty ruiny konečně někdo zboří. Radši ať je tam takováhle pěkná moderní budova než dalších x let chátrající zbytečnej barák. Všichni se pořád odvoláváte na jedinečnost Prahy, ale turisti se prochází úplně někde jinde než okolo fotbalových stadionů a vil v Bubenči.
18. května 2013 10.05 odpovědětRE: Lední medvěd na pitevním stole (Petr)
Neboli za vším hledej Chalupu...?
17. května 2013 14.53 odpovědětRE: 1. cena: Architektonický Atelier Radana ... (Pavel Beneš)
Sama o sobě docela pěkná stavba, ale do Dejvic naprosto nevhodná. Esteticky silně ruší. Pravdě podobně je rovněž v tomto prostoru neužitečná, zcela jistě však škodlivá kvůli indukované dopravě v tomto již v současnosti dopravně nadměrně zatíženém území.
15. května 2013 10.06 odpovědětSekání trávy (Eva Dvořáková)
Ráda bych se dozvěděla, kdo a na základě čeho vybral zahradnickou firmu, která má mimo jiné sekat zelené plochy. Do loňského roku vše bylo bez problémů, teď je neposekaná 1/3 velkých ploch a z těch, které se musejí sekat ručně kosou, ani jediná. Začíná doba kvetení trav - to OÚ chce ze svého obvodu vyhnat všechny alergiky?
21. dubna 2013 15.41 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Jirka Škvor)
Zelené koleje jsou rozhodně lepší, než asfalt, Partyzánům zelený střed sluší a tráva tam je dobře (vč. akustického dopadu). Pojezd autobusů po kolejích by byl technicky racionálním řešením při zachování předchozího stavu.

Hlavní problém - zúžení u Kulaťáku - resp. jeho nutnost - je nesprávně zdůvodňováno (praha6ztracitvar.cz).

Směr Podbaba je skutečně hodně vytížený, ve špičce bývá plná Terronská, Koulova, Studentská u NTK a je pravděpodobné, že ucpání oblasti by mohlo posloužit jako argument pro další tunelování (pod Hanspaulkou, i finanční). A prognózy po dokončení Blanky hovoří o dalším nárůstu intenzity na JP i při případném KES. Při dokončení SOKP může téci JP až 35.000 aut denně, a to jednopruh stejně pojme těžko.

Co se týče zeleně, ta dostává na P6 opravdu na frak, v tomto smyslu nejsou zelené koleje bohužel zas až tak spasitelné.
18. dubna 2013 10.00 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Eva Hrubešová)
Navíc se výrazně zvýšila doprava v přilehlých ulicích, např. v ulici Ve Struhách, Koulova, Zelená apod., protože řidiči hledají alternativní řešení jen aby se vyhnuli "Kulataku". Proč zase řešit situaci na úkor občanů Prahy 6, zabrat jim další parkovací místa, když by stačilo vrátit se k původnímu a osvědčenímu řešení, tj. vyústění dvou pruhů na "Kulatáku". Ostatně na všech ostatních vjezdech na kruhový objezd jsou dva pruhy a na dvou z nich je také přechod pro chodce a velmi frekventovaný. Nechápu proč se všechno řeší tak složitě!
18. dubna 2013 9.52 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Hugo)
Samozřejmě zrušení zúžení při vjezdu na kulaťák i zrušení trávníku na kolejích a možnost přesunout tam autobusy by bylo nejracionálnějším řešením. Mně skoro připadá, že rekonstrukce Jug. partyzanů a zhoršení tamních podmínek pro dopravu bude "argumentem" pro stavbu tunelu pod Hanspaulkou: podívejte, jak je to tam zasekané, je třeba s tím něco dělat...
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 467  1 - 467  >>>