Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - podle data

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 482  1 - 482  >>> 
29. prosince 2013 22.52 odpovědětRE: Odvolání proti územnímu rozhodnutí na Medvěda (angelonia)
V územním rozhodnutí je stavebním úřadem přitakáno pojmům jako římsa a hřeben, které projekt Medvěda zohýbal proti přirozenému vnímání v lokalitě jasně za účelem zvětšení objemu a podlažnosti budovy.......

euro.e15.cz
29. prosince 2013 14.48 odpovědětKomu děkovat za účelové stavby? (Astrid Trtilová)
Opozice se skutečně poctivě snaží prosadit
správné názory, bohužel koalice je vždy
doslova smete při hlasování.Proč se občané
nesnaží přemýšlet u voleb? Výsledkem posledních
komunálních voleb jsme si odstartovali škody
na Praze6, které jsou nenapravitelné.
26. listopadu 2013 16.40 odpovědětRE: 1. cena v soutěži: Architektonický Ateli... (jana mayová)
Tak a jsme v prdeli. Co dál? Demonstrace? Přijde někdo? Ach jo, ten pocit bezmoci je strašný.
Díky všem, kdo se angažují a snaží se o jiné řešení na MČ, dík za váš stres a čas. Nemůžu se ubránit pocitu, že toto vše co se na šestce děje, je relikt po Bémovi a Chalupovi.
19. listopadu 2013 0.57 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jan M)
Dobrý den,
na místě Sladoven a stavby od poloviny listopadu 2013 veřejně umístěn billboard z vizualizací, která je označena jako "možné řešení". Ale jedná se o veřejně přístupnou lokalitu, takže se domnívám, že nic nebrání tomu billboard vyfotografovat a umístit sem místo zakázaných fotografií.

Držím palce!
24. října 2013 15.15 odpovědětRE: Polyfunkční soubor "CTR Evropská" zatíží klidné bydlení (Michala)
Dobrý den.Neodpustím si komentář - proč se stále staví administrativní centra, když jich je jen na Evropské několik a stále nemají využití !!!!!
13. října 2013 22.19 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Vrták)
Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.
27. září 2013 16.10 odpovědětRE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravn (ivohr)
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
18. září 2013 14.40 odpovědětEysseltova vila (Zuzana B)
Dnes jsem po delší době projížděla Libockou ulicí a byla šokovaná mizející starou zástavbou.
Krásná Eysseltova vila je momentálně na prodej a inzerát mě dost šokoval s tím že vila není nijak chráněná a je tedy možnost jí zbourat. Vůbec nerozumím jak je toto možné proč si Praha 6 neváží takových staveb?
www.bezrealitky.cz
14. září 2013 12.03 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Anna Matoušková)
Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.
13. září 2013 9.49 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Milan Kohout)
Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím.
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí.
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 482  1 - 482  >>>