Fórum - podle data
Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
Dnes jsem po delší době projížděla Libockou ulicí a byla šokovaná mizející starou zástavbou.
Krásná Eysseltova vila je momentálně na prodej a inzerát mě dost šokoval s tím že vila není nijak chráněná a je tedy možnost jí zbourat. Vůbec nerozumím jak je toto možné proč si Praha 6 neváží takových staveb?
www.bezrealitky.cz
Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.
Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím.
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí.
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.
Prosim NE, zastavte / zastavme to !!!
Pro koho se toto planuje, komu to prospeje??? Lidem co bydli na Dedine prodlouzeni tramvaje pod jejich okna urcite nijak nepomuze.
K huceni aut z Evropske i okruhu, vzdalenemu buraceni letadel, pribudou jeste hlusne tramvaje.
Nejhorsi ze vseho ale je presunuti bezdomovcu, ozralu i jinych delikventu kteri se srocuji kolem konecnych tramvaji se presune k tesne blizkosti sidliste plneho deti (skolky, skola).
Takoveto napady urcite vymysli nekdo kdo na Dedine nebydli a nezije !
Ddedina je obklicena 4-proudovou Evropskou, zeleznicni trati a mosty dalnicniho okruhu, ted ji jeste chcete prepulit tramvajovoou trati. PROSIM NE !
úplně nejunikátnější projekt jsou lavičky pro bezdomovce na kterých se nedá ani sedět v papírenské ulici... viz odkaz níže.
www.mapy.cz
Bydlíme na Heinemannove a to co se kolem děje je opravdu pozastavení hodné... počínaje kauflandem, který měl být původně sportovní centrum, vedle něj začínající další stavbou absence jakýchkoli laviček či hřiště v rezidenci Podbaba... nechápu schválení celého projektu a jeho okolí stavebním úřadem a odborem výstavby v místech, kde by měli žít převážně mladí lidé i s dětmi...
úřad městké části Praha 6 je z mého pohledu jedno velké zkorumpované doupě... s podporou magistrátu který se už nedá nazvat ani zkorumpovaným.
Ta nová křižovatka byla zmíněna na poslední výstavě P6 mění tvář ke konci 2012, na besedě k tomuto tématu
praha6ztracitvar.cz byla zmíněna jako "možnost". Samozřejmě úvaha o napojení na oblast skladů v Ruzyni nepadla.
Velký obrázek panelu z výstavy:
www.praha6.cz
Vážení,
tak tohle je taky mazec.Jako oni se už naprosto zbláznili ne! Tajně si připravují něco,o čem my nemáme ani páru.! tohle už vážně musí skončit.CTR Evropská naprostá šílenost,bytové domy u Džbánu,tramvaje Vlastinou ul.,a teď ještě toto!jak daleko ještě chtějí zajít!!! odkaz níže.
www.liboc.info