Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - podle data

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 467  1 - 467  >>> 
13. října 2013 22.19 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Vrták)
Tramvaje nejsou hlušné ani hlučné.:) Aspoň ne jako auta a autobusy, když vezmete v úvahu, kolik jedna odveze lidí. Já říkám, prosím ANO.
27. září 2013 16.10 odpovědětRE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravn (ivohr)
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
18. září 2013 14.40 odpovědětEysseltova vila (Zuzana B)
Dnes jsem po delší době projížděla Libockou ulicí a byla šokovaná mizející starou zástavbou.
Krásná Eysseltova vila je momentálně na prodej a inzerát mě dost šokoval s tím že vila není nijak chráněná a je tedy možnost jí zbourat. Vůbec nerozumím jak je toto možné proč si Praha 6 neváží takových staveb?
www.bezrealitky.cz
14. září 2013 12.03 odpovědětRE: RE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Anna Matoušková)
Ohledně možnosti prodloužení tramvajové dopravy směrem k letišti existuje ještě jeden málo známý a velmi levný projekt, vypracovaný ještě za první republiky a to vedení tramvaje podél současné Evropské na hraně směrem k Šárce, byl součástí prvorepublikové koncepce dlouhodobého rozvoje dopravy hl. města Prahy. Obsluha sídliště Dědina by byla zajištěna na úrovni nynějšího napojení Evropské na pražský okruh podjezdem a smyčkou. Tento koncept se snažil v uplynulých letech připomenout příslušnému radnímu pro dopravu potomek autorů projektu, vokovický rodák a pamětník pan Josef Procházka, zda se jím skutečně zabývali dopravní odborníci mi není známo.
13. září 2013 9.49 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Milan Kohout)
Velmi vám fandím,ale s kapaní proti prodloužení tramvajové trati na Dědinu nesouhlasím.
Bezdomovci už na Dědině jsou a nejsou s nimi žádné větší problémy. Na konečné Divoká Šárka už téměř nejsou od té doby, co byl uzavřen stánek s občerstvením.
Je nutno preferovat kolejovou dopravu s elektrickou trakcí.
K projektu tramvajové tratě mám jedinou výhradu.
Proč má končit v polích u ulice Dědinská a proč nevede až K OC ŠESTKA?
Autobusová frekvence obyvatelům sídliště nevadí?
Ta by se pak snížila.
10. září 2013 9.06 odpovědětRE: Detail řešení odbočky tramvaje z Evropsk... (Bydlim na Dedine)
Prosim NE, zastavte / zastavme to !!!

Pro koho se toto planuje, komu to prospeje??? Lidem co bydli na Dedine prodlouzeni tramvaje pod jejich okna urcite nijak nepomuze.

K huceni aut z Evropske i okruhu, vzdalenemu buraceni letadel, pribudou jeste hlusne tramvaje.

Nejhorsi ze vseho ale je presunuti bezdomovcu, ozralu i jinych delikventu kteri se srocuji kolem konecnych tramvaji se presune k tesne blizkosti sidliste plneho deti (skolky, skola).

Takoveto napady urcite vymysli nekdo kdo na Dedine nebydli a nezije !

Ddedina je obklicena 4-proudovou Evropskou, zeleznicni trati a mosty dalnicniho okruhu, ted ji jeste chcete prepulit tramvajovoou trati. PROSIM NE !
9. září 2013 15.20 odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými (Jirka Ch.)
úplně nejunikátnější projekt jsou lavičky pro bezdomovce na kterých se nedá ani sedět v papírenské ulici... viz odkaz níže.
www.mapy.cz
9. září 2013 15.16 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jirka Ch.)
Bydlíme na Heinemannove a to co se kolem děje je opravdu pozastavení hodné... počínaje kauflandem, který měl být původně sportovní centrum, vedle něj začínající další stavbou absence jakýchkoli laviček či hřiště v rezidenci Podbaba... nechápu schválení celého projektu a jeho okolí stavebním úřadem a odborem výstavby v místech, kde by měli žít převážně mladí lidé i s dětmi...
úřad městké části Praha 6 je z mého pohledu jedno velké zkorumpované doupě... s podporou magistrátu který se už nedá nazvat ani zkorumpovaným.
6. září 2013 21.39 odpovědětRE: Přes Liboc nenápadně vzniká nová „dálnice“ (Jirka)
Ta nová křižovatka byla zmíněna na poslední výstavě P6 mění tvář ke konci 2012, na besedě k tomuto tématu praha6ztracitvar.cz byla zmíněna jako "možnost". Samozřejmě úvaha o napojení na oblast skladů v Ruzyni nepadla.
Velký obrázek panelu z výstavy: www.praha6.cz
5. září 2013 9.40 odpovědětPřes Liboc nenápadně vzniká nová „dálnice“ (Zuzana Piskáčková)
Vážení,

tak tohle je taky mazec.Jako oni se už naprosto zbláznili ne! Tajně si připravují něco,o čem my nemáme ani páru.! tohle už vážně musí skončit.CTR Evropská naprostá šílenost,bytové domy u Džbánu,tramvaje Vlastinou ul.,a teď ještě toto!jak daleko ještě chtějí zajít!!! odkaz níže.

www.liboc.info
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 467  1 - 467  >>>