Fórum - podle data
Do tohoto okolí patří i paneláky na Červeném vrchu i mnohapatrový dům na Hadovce. Ale jinak souhlasím, že kdyby trochu ubrali, asi by to vypadalo líp...
Treba proti tomu, ze stavba má mít 7 pater, přičemž vilky přes ulic mají patra pouze 3? Je mi jasné, že se na takto lukrativní parcele stavět prostě musí a bude, ale nemohl by návrh více respektovat okoli?
Proč pořád chce někdo proti něčemu protestovat.
Diiik,
úžasná práce, sám na to nemám /čas/,
moc děkuji, snad hezké léto a Hezčí podzim
- Martin
Obrázek z výšky vypadá krásně. Potíž je v tom, že o to tu nejde. Jde o to, aby park přinášel radost, úlevu a odpočinek. Ve městě, kde jsou domy více méně v řadách podél ulic, působí svěže, když aspoň v parku jsou stromy vysázeny nepravidelně. Také je příjemné, když jsou různých druhů včetně jehličnanů, které zajistí zeleň i v zimě. Starý strom má větší hodnotu než nový- můžeme obdivovat jeho objem, velikost, sílu. Nelze tedy argumentovat, že přece místo starých stromů vysadíme nové. Park by získal zcela jiného ducha - byl by jako novostavba, která se musí nejdřív zabydlet. To ovšem může trvat třeba 20 let, proto je třeba každý strom šetřit. Jsem rozhodně pro zachování současné podoby parku, jen s opravou cestiček, které by mohly vést i po obvodu a umožnit tak delší procházky. Takto park svou přirozeností uklidňuje a poskytuje azyl před shonem velkoměsta. Jakmile jej posázíme sochami a bazény, velkoměsto ho pohltí. Chceme parky, ne lunaparky, zvlášť v hlavním městě, z něhož je do skutečné přírody daleko.
Taky mi nějak uniká, proč by se mělo posilovat dopravní spojení mezi Petřinami a Evropskou. Kdo chce, tak se mezi nimi bez problémů pohybuje už dnes. Spíš jde o jakýsi trik ze strany developera jak snadněji protlačit projekt k realizaci. Chci postavit sídliště, tak prohlásím teplárnu za zříceninu, kus nezasažené přírody za zcela zdevastovanou a vedlejší komunikace zcela vyhovující současnému obyvatestvu za zcela nedostatečné :-(
Akce se jeví jako megalomanská, zejména v prostoru vlajkoslávy. Je tam změněn průjezd ulicí Velvarskou i vjezd do ulic kpt.Nálepky a České družiny, což znepříjemní život jejím obyvatelům. Jsme(já a celá moje rodina) jedněmi z nich.
Dále v parku je omezena zeleň na úkor cest. Zejména vzrostlá zeleň je nutná, protože brání hluku a exhalacím z ulice Evropské a proto by bylo lepší zeleň spíše dosadit než likvidovat.
Rovněž cesta k MHD bude komplikovanější nutnými schody, což zejména v zimně ztíží chůzi starším občanům i matkám s dětmi a kočárky (chodí tudy s dětmi do školek).Zvýšená údržba cesty bude nutná a zbytečně komplikovaná.
Asfaltka je odporná, přetíná šikmo parkovou plochu a zaparkovaná auta ji rozhodně nezdobí. Asfalt bych rozhodně odstranil, ale park je nutno ponechat v současné neznásilněné podobě. Možná doplnit lavičky a chodník ze strany Velvarské. Zastávám názor, že vlajkoslávy již nepotřebujeme, v době minulé jsme si jich od rudých bratrů užili dost.
Zídka a strom a z parku Velvarská se stane urnový háj...nic jiného se mi nevybaví a to se fantazií a výtvarným pojetím živím celý život. Zuzana Poláková, akad.mal. Velvarská 3/1951, praha 6
Když tak na to koukám, je vůbec nějaké nové silniční spojení z Petřin na Evropskou potřeba? Je v té studii nějaká hlubší dopravní analýza? Nikde tam nic takového nevidím