Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - strukturovaně

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 490  491 - 500  501 - 510  511 - 520  521 - 530  531 - 540  541 - 550  551 - 560  561 - 570  571 - 580  581 - 590  591 - 600  601 - 610  611 - 619  1 - 619  >>> 
15. května 2013 10.06 odpovědětSekání trávy (Eva Dvořáková)
Ráda bych se dozvěděla, kdo a na základě čeho vybral zahradnickou firmu, která má mimo jiné sekat zelené plochy. Do loňského roku vše bylo bez problémů, teď je neposekaná 1/3 velkých ploch a z těch, které se musejí sekat ručně kosou, ani jediná. Začíná doba kvetení trav - to OÚ chce ze svého obvodu vyhnat všechny alergiky?
18. dubna 2013 8.56 přidat komentář Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autobusy (článek)
S rekonstrukcí kolejí do Podbaby v říjnu 2011 začalo pro cestující ze i do Suchdola martyrium. Údajně předpisově zúžený vjezd na Kulaťák způsobuje dopravní zácpy, v nichž váznou plné autobusy. Po roce a půl připomínek veřejnosti i odborníků nastane snad alespoň nějaká změna k lepšímu. Nový pruh přibyde jen na 240 metrech.
18. dubna 2013 8.56 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (looki)
tak zaasfaltovat tramvajovou trať je totální blbost a hnus (to by terve Praha 6 ztratila tvář). /plně by stačilo, kdyby do Kulaťáku ústily dva pruhy, to je jediný problém.
PS: věčné asfaltování trmavajových kolejí "aby tudy mohl jezdit IZS", to je naprosto nesmyslnej argument. Auta mají jezdit po silnicích, ne po kolejích. Koleje mají být co nejvíce s otevřeným svrškem - levnější stavba i rovoz, neporovnatelně tišší.
18. dubna 2013 9.14 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Ben)
Rozhodne bych nesouhlasil se zrusenim zeleneho tramvajoveho pruhu. Zelene neustale ubyva, kazde volne misto se zastavuje a Sestka rozhodne jiz neni "zelenou" a klidnou casti Prahy. Bydlim v ulici Nikoly Tesly a doprava se neuveritelne zvysila za poslednich par let. Nechat male deti chodit po ulicich do skoly samotne je skoro nemyslitelne. Napr. detske hriste nepribylo zadne, jen doslo k vykaceni vzrostlych lip v ulici a nesmyslne uprave parkovacich mist zabradlim, cimz ubylo parkovacich mist,takze i za zeleny tramvajovy pruh jsme vdecni. A az se zacne stavet Ledni medved, bude zase hur. Uvidime, zda 240 metru neco zmeni.
18. dubna 2013 9.52 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Hugo)
Samozřejmě zrušení zúžení při vjezdu na kulaťák i zrušení trávníku na kolejích a možnost přesunout tam autobusy by bylo nejracionálnějším řešením. Mně skoro připadá, že rekonstrukce Jug. partyzanů a zhoršení tamních podmínek pro dopravu bude "argumentem" pro stavbu tunelu pod Hanspaulkou: podívejte, jak je to tam zasekané, je třeba s tím něco dělat...
18. dubna 2013 10.00 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Eva Hrubešová)
Navíc se výrazně zvýšila doprava v přilehlých ulicích, např. v ulici Ve Struhách, Koulova, Zelená apod., protože řidiči hledají alternativní řešení jen aby se vyhnuli "Kulataku". Proč zase řešit situaci na úkor občanů Prahy 6, zabrat jim další parkovací místa, když by stačilo vrátit se k původnímu a osvědčenímu řešení, tj. vyústění dvou pruhů na "Kulatáku". Ostatně na všech ostatních vjezdech na kruhový objezd jsou dva pruhy a na dvou z nich je také přechod pro chodce a velmi frekventovaný. Nechápu proč se všechno řeší tak složitě!
21. dubna 2013 15.41 odpovědětRE: Praha v ulici Jugoslávských partyzánů vyhradí pruh pro autob (Jirka Škvor)
Zelené koleje jsou rozhodně lepší, než asfalt, Partyzánům zelený střed sluší a tráva tam je dobře (vč. akustického dopadu). Pojezd autobusů po kolejích by byl technicky racionálním řešením při zachování předchozího stavu.

Hlavní problém - zúžení u Kulaťáku - resp. jeho nutnost - je nesprávně zdůvodňováno (praha6ztracitvar.cz).

Směr Podbaba je skutečně hodně vytížený, ve špičce bývá plná Terronská, Koulova, Studentská u NTK a je pravděpodobné, že ucpání oblasti by mohlo posloužit jako argument pro další tunelování (pod Hanspaulkou, i finanční). A prognózy po dokončení Blanky hovoří o dalším nárůstu intenzity na JP i při případném KES. Při dokončení SOKP může téci JP až 35.000 aut denně, a to jednopruh stejně pojme těžko.

Co se týče zeleně, ta dostává na P6 opravdu na frak, v tomto smyslu nejsou zelené koleje bohužel zas až tak spasitelné.
11. dubna 2012 2.07 odpovědětStrnadovo zahradnictví (irena rousková)
Bydlím v blízkosti Strnadova zahradníctví přes 50 let.Zásadně nesouhlasím s tím ,aby v této části byla zástavba.Již v minulém režimu zcela zmizel velký park a naho místě stojí zimní stadion ,který má povolený provoz do 24.00h.Je to naprosto neakceptovatelné vzhledem k blízkosti doů.Už si opravdu užíváme dost hluku.Na místě Strnadova zahradnictví byl přislíben původně park,vzhledem k blízké Zakladní škole a Poliklinice by to bylo zcela potřebné.Nenápadně mizí stromy kolem potoka je zřejmé,že byly vykáceny zcela zdravé stromy.Nedovolme aby nám zmizela další zeleň v našem okolí.Bezdomovci kteří momentálně využívají Strnadovo zahradnictví předpokládám zde stejně nemají trvalé bydliště. Irena Rousková
10. prosince 2012 11.51 odpovědětRE: Strnadovo zahradnictví (MUDr. Radim Makovský MBA PhD.)
Tam to miluju, asi poslední krásná a nedotčená lokalita, hlavně na rozhraní "parku" a zástavby. Celkem jsem se divil, že to nějakýho vola nenapadlo dřív. Jestli to ale někdo privátní vlastní, tak asi nic než nové územní rozhodnutí žádat nebude. Co si budeme nalhávat, na park tam žije málo lidí a nic jiného než byty se tam nehodí, i když si dovedu představit, jaký masivní zrůdy se pokusí prosadit (na všech stranách nemá žádné oponenty ani nějaký limity v územním plánu). Škoda....
21. ledna 2013 10.46 odpovědětRE: RE: Strnadovo zahradnictví (Tatíček)
Občas čtu články o Strnadově zahradnictví a říkám si, že by nebylo špatné, kdyby lidé přestali spekulovat a podívali se na fakta. Zastavěnost ploch horní části zahradnictví dosahovala cca.60%. Pokud se podívám na proběhlou změnu územního plánu se schválenými limity a regulativy,tak podle schváleného koeficientu podlažních ploch zjistím, že je možná výstavba 50% podlažní plochy ku celkové funkční ploše území při podlažnosti 3+ (pokud nepočítám teplárnu, jedná se o standardní zástavbu v okolí)
Z uvedeného výpočtu tedy řešíme bytovou výstavbu na nějakých 16,7% území. Připočítáme li ochranná pásma a plochy městské zeleně...
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 490  491 - 500  501 - 510  511 - 520  521 - 530  531 - 540  541 - 550  551 - 560  561 - 570  571 - 580  581 - 590  591 - 600  601 - 610  611 - 619  1 - 619  >>>