Praha 6 ztrácí tvář

Fórum - strukturovaně

 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 490  491 - 500  501 - 510  511 - 520  521 - 530  531 - 540  541 - 550  551 - 560  561 - 570  571 - 580  581 - 590  591 - 600  601 - 610  611 - 619  1 - 619  >>> 
15. srpna 2013 10.25 přidat komentář Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rourami. Radnice? Zatím nic. (článek)
Po několikaletém klidu se rozjíždí výstavba další etapy bydlení v Podbabě na místě někdejší sladovny. Etapa poslední, neb více se už opravdu na dotčené a již přehuštěné území nevejde.
15. srpna 2013 10.25 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Martin Sedláček)
co dodat, je mi smutno a aby toho nebylo malo,
praha6 mi poslala:

"Usnesení: Podjatost: "Polyfunkční budova - Vítězné náměstí - Praha 6""



krasne slunickove leto - Martin
9. září 2013 15.16 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jirka Ch.)
Bydlíme na Heinemannove a to co se kolem děje je opravdu pozastavení hodné... počínaje kauflandem, který měl být původně sportovní centrum, vedle něj začínající další stavbou absence jakýchkoli laviček či hřiště v rezidenci Podbaba... nechápu schválení celého projektu a jeho okolí stavebním úřadem a odborem výstavby v místech, kde by měli žít převážně mladí lidé i s dětmi...
úřad městké části Praha 6 je z mého pohledu jedno velké zkorumpované doupě... s podporou magistrátu který se už nedá nazvat ani zkorumpovaným.
9. září 2013 15.20 odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými (Jirka Ch.)
úplně nejunikátnější projekt jsou lavičky pro bezdomovce na kterých se nedá ani sedět v papírenské ulici... viz odkaz níže.
www.mapy.cz
19. listopadu 2013 0.57 odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jan M)
Dobrý den,
na místě Sladoven a stavby od poloviny listopadu 2013 veřejně umístěn billboard z vizualizací, která je označena jako "možné řešení". Ale jedná se o veřejně přístupnou lokalitu, takže se domnívám, že nic nebrání tomu billboard vyfotografovat a umístit sem místo zakázaných fotografií.

Držím palce!
21. ledna 2014 20.29 odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými (Jirka)
Pane Jane, dnes už na billbordu vizualizace nevisí, je stržená. Pokud byste foto měl, prosím, zašlete. Zvláště povážlivé je označení "možné řešení" - zdá se, že se staví a nikdo neví co! A stavební úřed nepřekvapivě nekoná...
27. září 2013 16.10 přidat komentář P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD (článek)
Počtvrté a naposledy při letošní výstavě pozvala radnice zájemce na besedu, tentokrát na téma Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD. Hlavní dopravní počin - prodloužení metra - směřuje ke svému dokončení, další jsou teprve na prknech projektantů. Areál v Ruzyni je hudbou budoucnosti asi ještě vzdálenější.
27. září 2013 16.10 odpovědětRE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravn (ivohr)
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
8. ledna 2014 12.17 odpovědětRE: RE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dop (Michal)
mám jen dvě drobné poznámky k nápadu o zavedení trolejbusu na Dědinu
první: zřízení trolejbusové tratě je bez diskuze podstatně levnější než tramvajová trať. Protože však není v Praze trolejbusová doprava provozována, bylo by nutné postavit také garáže, nakoupit vozidla... prostě, tento nápad je v současné době finančně neuskutečnitelný.
druhý: hmotnost autobusu a trolejbusu je prakticky shodná, proč si myslíte, že průjezd trolejbusu nezpůsobí žádné vibrace?
1. dubna 2013 21.18 přidat komentář Farmářské trhy na Kulaťáku i příštích 99 let (článek)
Na letošních velikonočních farmářských trzích na Kulaťáku měla radnice městské části Praha 6 vůbec poprvé svůj informační stánek. Je to událost předznamenávající podobu Kulaťáku na příštích 99 let.
 <<<  1 - 10  11 - 20  21 - 30  31 - 40  41 - 50  51 - 60  61 - 70  71 - 80  81 - 90  91 - 100  101 - 110  111 - 120  121 - 130  131 - 140  141 - 150  151 - 160  161 - 170  171 - 180  181 - 190  191 - 200  201 - 210  211 - 220  221 - 230  231 - 240  241 - 250  251 - 260  261 - 270  271 - 280  281 - 290  291 - 300  301 - 310  311 - 320  321 - 330  331 - 340  341 - 350  351 - 360  361 - 370  371 - 380  381 - 390  391 - 400  401 - 410  411 - 420  421 - 430  431 - 440  441 - 450  451 - 460  461 - 470  471 - 480  481 - 490  491 - 500  501 - 510  511 - 520  521 - 530  531 - 540  541 - 550  551 - 560  561 - 570  571 - 580  581 - 590  591 - 600  601 - 610  611 - 619  1 - 619  >>>