Fórum - strukturovaně

Úprava 27. 9. 2013. Držitel domény obdržel od právního zastoupení společnosti Casua výzvu ke zdržení se porušování autorských práv a nekalosoutěžního jednání s upozorněním na možný postih včetně náhrady ušlého zisku a vydání bezdůvodného obohacení. Výzvu k odstranění obrazových dokumentů chystané stavby z webu jsme uposlechli.
Po několikaletém klidu se rozjíždí výstavba další etapy bydlení v Podbabě na místě někdejší sladovny. Etapa poslední, neb více se už opravdu na dotčené a již přehuštěné území nevejde.
co dodat, je mi smutno a aby toho nebylo malo,
praha6 mi poslala:
"Usnesení: Podjatost: "Polyfunkční budova - Vítězné náměstí - Praha 6""
krasne slunickove leto - Martin
9. září 2013 15.16
odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour
(
Jirka Ch.)
Bydlíme na Heinemannove a to co se kolem děje je opravdu pozastavení hodné... počínaje kauflandem, který měl být původně sportovní centrum, vedle něj začínající další stavbou absence jakýchkoli laviček či hřiště v rezidenci Podbaba... nechápu schválení celého projektu a jeho okolí stavebním úřadem a odborem výstavby v místech, kde by měli žít převážně mladí lidé i s dětmi...
úřad městké části Praha 6 je z mého pohledu jedno velké zkorumpované doupě... s podporou magistrátu který se už nedá nazvat ani zkorumpovaným.
9. září 2013 15.20
odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými
(
Jirka Ch.)
úplně nejunikátnější projekt jsou lavičky pro bezdomovce na kterých se nedá ani sedět v papírenské ulici... viz odkaz níže.
www.mapy.cz
19. listopadu 2013 0.57
odpovědětRE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými rour (Jan M)
Dobrý den,
na místě Sladoven a stavby od poloviny listopadu 2013 veřejně umístěn billboard z vizualizací, která je označena jako "možné řešení". Ale jedná se o veřejně přístupnou lokalitu, takže se domnívám, že nic nebrání tomu billboard vyfotografovat a umístit sem místo zakázaných fotografií.
Držím palce!
21. ledna 2014 20.29
odpovědětRE: RE: Sladovna v Podbabě? Namísto repliky panelák s drátěnými
(
Jirka)
Pane Jane, dnes už na billbordu vizualizace nevisí, je stržená. Pokud byste foto měl, prosím, zašlete. Zvláště povážlivé je označení "možné řešení" - zdá se, že se staví a nikdo neví co! A stavební úřed nepřekvapivě nekoná...

Mapka k jednotlivým dnům tématických besed k vystavovaným projektům
Počtvrté a naposledy při letošní výstavě pozvala radnice zájemce na besedu, tentokrát na téma Rozvojové území Ruzyně + dopravní stavby MHD. Hlavní dopravní počin - prodloužení metra - směřuje ke svému dokončení, další jsou teprve na prknech projektantů. Areál v Ruzyni je hudbou budoucnosti asi ještě vzdálenější.
27. září 2013 16.10
odpovědětRE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dopravn (ivohr)
Prodloužení tramvaje přes ulici Vlastina pravděpodobně opět způsobí problém, který v této ulici byl donedávna vlivem původního povrchu silnice z "kočičích hlav". Průjezd busu stačil na citelné vibrace domů,znatelné více ve vyšších patrech a půdních nástavbách. Otřesy byli tak silné, že neinformované návštěvy to děsilo a budilo ze spánku. Víme, že tramvaje sou těžké a problém s otřesy podloží se nedaří zmírnit a časem vždy narůstá. Rovněž zásah do zrekonstruované ul.Vlastina v podobě osazení kolejí je finančně náročné,včetně trvalé údržby a komplikací při přejíždění kolejí hlavně motocykly,ale pro všechny prostředky během sněžení, či mokra. Myslím, lepší by v případě ekologičnosti,dlouhodobě taky ekonomičnosti a zabezpečení mnohem většího klidu provozu bylo zavést místo tramvaje trolejbusové propojení Veleslavína od metra až po Dědinu,k budoucí stanici metra. Trolejbusy nevyžadují žádný zásah do silnic a křižovatek a jsou minimálně hlučné a bez otřesů způsobujících rovněž trhliny na okolních domech.Hm?
8. ledna 2014 12.17
odpovědětRE: RE: P6 mění tvář - beseda č. 4: Rozvojové území Ruzyně + dop (Michal)
mám jen dvě drobné poznámky k nápadu o zavedení trolejbusu na Dědinu
první: zřízení trolejbusové tratě je bez diskuze podstatně levnější než tramvajová trať. Protože však není v Praze trolejbusová doprava provozována, bylo by nutné postavit také garáže, nakoupit vozidla... prostě, tento nápad je v současné době finančně neuskutečnitelný.
druhý: hmotnost autobusu a trolejbusu je prakticky shodná, proč si myslíte, že průjezd trolejbusu nezpůsobí žádné vibrace?

Pohled z ptačí perspektivy na Kulaťák v době konání trhů. Foto z počátku éry, kdy bylo stánků ještě pomálu.
Na letošních velikonočních farmářských trzích na Kulaťáku měla radnice městské části Praha 6 vůbec poprvé svůj informační stánek. Je to událost předznamenávající podobu Kulaťáku na příštích 99 let.