Praha 6 ztrácí tvář

Výhodná smlouva v podání Prahy 6, aneb reklama a nic z toho

Reportéři ČT, 23. července 2012

zveřejněno: 25. července 2012
značky: Chalupa | úřad MČ

Zajímavou reportáž přinesli Reportéři ČT. Na pronájmu reklamních ploch by radnice mohla vydělávat, ale opak je pravdou. 3 miliardy z privatizace za éry Tomáše Chalupy jsou pryč, radnice začíná mít hluboko do kapsy, honem prodává, co může a tak nevyužité příležitosti příjmu z reklamy o to více zamrzí.

Jak vypadá výhodná smlouva v podání Prahy 6? Firma JC Decaux tu užívá zcela zdarma reklamní tabule na veřejných stáncích, přestože prodej reklamy firmě vynáší miliony ročně. Městská část je spokojená, protože firma prý udržuje na své náklady reklamní vitríny čisté a k tomu se stará o čtyři veřejné záchodky. Smlouvu, kterou prakticky nelze vypovědět, ještě uzavíral někdejší starosta Prahy 6 a dnešní ministr životního prostředí Tomáš Chalupa.




Přidat do fóra komentář ke článku