Výhodná smlouva v podání Prahy 6, aneb reklama a nic z toho
						
		Reportéři ČT, 
23. července 2012 
		zveřejněno: 25. července 2012
		
		značky: 
Chalupa | 
úřad MČ		Zajímavou reportáž přinesli Reportéři ČT. Na pronájmu reklamních ploch by radnice mohla vydělávat, ale opak je pravdou. 3 miliardy z privatizace za éry Tomáše Chalupy jsou pryč, radnice začíná mít hluboko do kapsy, honem prodává, co může a tak nevyužité příležitosti příjmu z reklamy o to více zamrzí.
		
		
				
		
Reklamní plochy na trafikách pronajímá MČ Praha 6 soukromé firmě JC Decaux
Jak vypadá výhodná smlouva v podání Prahy 6? Firma JC Decaux tu užívá 
zcela zdarma reklamní tabule na veřejných stáncích, přestože prodej 
reklamy firmě vynáší miliony ročně. Městská část je spokojená, protože 
firma prý udržuje na své náklady reklamní vitríny čisté a k tomu se 
stará o čtyři veřejné záchodky. Smlouvu, kterou prakticky nelze 
vypovědět, ještě uzavíral někdejší starosta Prahy 6 a dnešní ministr 
životního prostředí Tomáš Chalupa.
		
		

Pod smlouvou s JC Decaoux je podepsán dřívější starosta a současný ministr životního prostředí Tomáš Chalupa. Vše je OK.

Z pohledu tajemníka MČ Praha 6 Jana Holického je smlouva vyvážená.

Firma JCD reklamní plochy pronajímá a inkasuje od inzerentů. Radnici neplatí nic, za to udržuje reklamní plochy čisté a udržuje v čistotě i 4 veřejné záchodky.

Smlouva praví, že náklady na elektřinu jednoho záchodku jsou 30.000 Kč ročně. Tím je hrazen nájem za provoz toalet.